27 Styczeń, 2021

Zapisujemy już na konferencję „Autyzm w DOMU i w SZKOLE”

Lada chwila opublikujemy program naszej corocznej konferencji 💓💓
Obraz może zawierać: tekst „autyzm w DOMU i w SZKOLE KONFERENCJA POZNAŃ 2021”
683
Liczba odbiorców
33
Aktywność
Promuj post
6
1 udostępnienie
Lubię to!

 

Komentarz
Udostępnij
26 Styczeń, 2021

Mamy patronat Prezydenta Miasta Poznania!

Kolejny tydzień zamykamy fantastycznymi informacjami 🥇
.
Naszej Konferencji „Autyzm w domu i w szkole” patronuje PREZYDENT MIASTA POZNANIA 👌
Jesteśmy bardzo dumni i z najwyższa starannością zrealizujemy zadanie organizacji naszej corocznej konferencji
.
Już niebawem na stronie zamieścimy program tegorocznego wydarzenia 📖
25 Styczeń, 2021

Patronuje nam Marszałek Województwa Wielkopolskiego!

Fantastyczna wiadomość 🥇
.
✅ PATRONAT NAD NASZĄ Konferencją „Autyzm w domu i w szkole”
objął Marszałek Województwa Wielkopolskiego
23 Styczeń, 2021

Warsztat jak tworzyć MODELOWY SYSTEM WSPARCIA DLA OSOBY ZE SPEKTRUM

Serdecznie polecamy!

ADRESACI: rodzice, opiekunowie i inne osoby zainteresowane.

WARSZTAT DOTYCZY współczesnego postrzegania tematyki autyzmu z punktu widzenia nie tylko psychologiczno-pedagogicznego, lecz także medycznego

UCZESTNIK pozna aktualny model wspierania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu, uwzględniając wszystkie kluczowe obszary jego funkcjonowania. Położony zostanie nacisk na połączenie oddziaływań terapeutyczno- edukacyjnych z koniecznością prowadzenia szczegółowej diagnostyki medycznej, oraz zapobiegania niedożywieniu dziecka.

Po warsztacie uczestnik będzie posiadał wiedzę jak wprowadzić Modelowy System Wsparcia dla osoby z autyzmem.

 

Zapisy na: https://spektrumautyzmu.pl/modelowy-system-wsparcia-dla-osob-z-autyzmem/

22 Styczeń, 2021

Edukacyjny piątek w Centrum SpektrumAutyzmu.pl

„Adaptacja ucznia z autyzmem w szkole

Adaptacja to proces w którym uczeń poprzez zapewnione poczucie bezpieczeństwa, rozwija swoje kompetencje, ucząc się nowych wiadomości i zasad. Pokonując trudności poznaje jak funkcjonować w środowisku i integrować się z innymi. Do zrównoważonego etapu przystosowania potrzebny jest czas oraz wsparcie nauczyciela[1].

Dzieciom prawidłowo rozwijającym się w przechodzeniu etapów rozwoju pomaga doświadczenie, które czerpią od matki, osób bliskich, a następnie od rówieśników. Kontakty społeczne są bowiem niezbędne dla rozwoju. Proces ten przebiega podobnie u dzieci niepełnosprawnych intelektualnie. Poprzez naśladowanie dzieci nabywają umiejętności, które między innymi uczą współżycia w  grupie rówieśników (…)”

Całość na naszej platformie edukacyjnej:

http://autyzm.ump.edu.pl/#/content/a14